Márkaforgalmazóként illetve gyártóként Önnek az online kereskedelmi igényei egészen mások, mint egy kisebb cég tulajdonosáé. Ön nem csak pénzt bukhat egy kevésbé okos döntéssel, de komoly imázsveszteséget is elkönyvelhet.

Éppen ezért az Ön kereskedelmi projektjéhez leginkább passzoló reszponzív és alkalmazkodó felületi kialakítás megvalósítása nálunk alapos és személyes konzultációval fog kezdődni. Magyarázzuk miért. 

Egyesek számos módszerrel keresik a sikeres webáruházak titkát, ha nulláról indulva vágnak bele egy webáruház elindításába.  Érdekli őket, hogy miként tudnak majd még több vevőt ösztönözni a vásárlásra.

Folyamatosan ott akarnak lenni a vevők fejében. Céljuk, hogy minél többen kattintsanak majd a megrendelés gombra a honlapjukon.

Azonban arra már kevesebb energiát fektetnek, hogy utánajárjanak, mégis milyen felülettel, online „kirakattal” fogják mindezt elérni. És miként válik majd gördülékennyé egy vásárlás. Hogyan fog az megvalósulni technikailag?

Nem látják át elég tisztán, hogy miért annyira fontos valamennyi böngészőn azonos megjelenést biztosító, keresőoptimalizált megjelenés készítése egy webáruház esetében. És mit bukhatnak rajta, ha ez nem valósul meg.  

Ön tapasztalt e-kereskedőként azonban tudja, hogy nagy tudású webshop-rendszerrel érdemes csak építkezni, ha hosszútávon prosperáló és komoly piaci jelenléttel rendelkező webáruházra vágyik. 

És Önnek éppen ez a vágya.
Az, hogy innovatív megoldások révén végre megújult webshoppal rendelkezzen. És komolyabb szintre emelje meglévő webáruházának tevékenységét.

Igényes webáruházra vágyik?  Nem mindegy kivel és hogyan kezd a „felépítésébe”

Igényfelmérés és tervezés. 

Sosem tapasztalta ezt meg egyetlen cég részéről sem igazán? Pedig egy igényes és profi webáruház-fejlesztés mindig tervezéssel kezdődik.

Az üzleti információk szinkronizálása (folyamatosan és automatizáltan) elengedhetetlen a webáruházakat esetében. Ahol a számlázó programoknak, CRM rendszereknek és banki szoftvereknek egymással integráltan kell működnie.

Az üzleti információk birtokában megvalósult alapos tervezést követően jön csak az ergonómiai tervezés, a webergonómiai feladatok felvázoltatása. A webáruház felületeinek logikai felépítésére még a design tervek elkészítése előtt szükség van.

Számos „apróság”, amire sokan nem gondolnak webáruház-készíttetés előtt

Az alapos tervezés - webáruház esetében - elsősorban Önnél kezdődik meg igazán.

Hiszen Ön tudja pontosan az igényeit, terveit. Milyen fizetési módokat (utánvét; készpénz; bankszámlára történő előreutalás; online bankkártyás-előrefizetés; Paypal stb.) szeretne megvalósítani. Milyen közösségi integrációkra lesz szüksége (Facebook, Google+). Szüksége van-e automatizálható full-responsive hírlevélrendszer kiépítésére (ütemezett levelek, statisztikák létrehozása).

A számos kérdés megválaszolásában lehet segítségére egy komplex szolgáltatást nyújtó csapat. De mit is értünk komplexitás alatt?

Komplexitás megnyilvánulása  egyedi fejlesztésű webáruházaknál

Csapatunk felépítését tekintve számos szakemberből áll össze. A Backend, Frontend, Ux designer is meghatározott feladatkört megvalósítva dolgozik össze egymással. Hiszen az ergonómiai és design-tervezés, valamint a frontend-fejlesztés (tökéletes felhasználói élmény kialakítása) meghatározó része egy profi webáruháznak. 

Nálunk a frontend munkatárs nem onnan ismerhető fel, hogy HTML5-el, Javascripttel és CSS3-al álmodik; és rettentően zavarják a kilógó pixelek, akárhol.

Frontend-fejlesztőnk odafigyel webáruházának a megjelenésére, és ötletes megoldásokkal segíti elő. Önnek sem mindegy, hogy a felhasználó mivel érintkezik a weboldalán, és mit tapasztal a böngésző ablakban.

Miért is?

Webáruházának ma már több böngészőn és képernyőméreten is tökéletes megjelenéssel szükséges jelen lennie. Ha csak egyetlen böngészőn való megjelenésben fennakadások vannak, Ön akár több száz látogatótól eshet el.

Egy webáruházon pedig rengeteg kép és tartalmi rész van jelen. A több tartalom betöltése a nagy sávszélességű internettel nem okoz gondot, azonban az okostelefonokon a kisebb képernyőméret miatt (vagy kisebb sávszélesség) a böngészés meglehetősen kényelmetlen lehet.

A lassabb betöltődés, a görgetések pedig nem a konverziót segítik elő egy honlapon. A nehézkes és körülményes termékböngészés és vásárlói útvonal, valamint a körülményes vásárlás kivitelezése a vásárlások számának csökkenését fogja eredményezni.

A frontend-fejlesztéseknek köszönhetően webáruháza arculata tökéletesen és reszponzív módon jelenhet meg. Azaz tartalomban és méretben is hozzáigazodik a megjelenítő eszközökhöz valamint a különböző felbontásokhoz.

Nincs ugyanolyan webáruház, mint az Öné - miért gondolkodik sablonokban?

Önnek egyedi webáruháza és üzleti terve van.

Ezért a megvásárolható sablonok (frontend) nagyon ritkán felelnek meg a gyakorlatban az Ön projektjéhez. Ma a testre szabható megoldások megvalósítója az egyedi fejlesztés. Kevesebb energiába, „módosításba”, időbe kerül Önnek, mintha meglévő rendszereket szeretne integrálni, vagy megnyirbálni.

Csaptunkban UX designer, grafikus és frontend-fejlesztő is közreműködnek a sikeres webáruházak felületeinek megálmodásában.

Frontend-fejlesztés nélkül az Ön webáruháza fejlesztése nem lesz sikeres. Ahhoz, hogy a designtervek felhasználói felületként valósuljanak meg, szükség van a frontend fejlesztésre.  

Miért annyira fontos komolyan venni egy webáruház teljes felépítését A-tól Z-ig?

Ön online valósítja meg a pénzügyi tranzakciókat vagy kínálja eladásra meglévő termékeit.

A termék,- és készletinformációk szinkronizálása alapelvárás (számos kellemetlenséget okozhat, ha kosárba helyezhető egy termék, holott nincs készleten).

Valamint a vásárlói adatok biztonságos kezelése, a vásárlások kétirányú továbbítása, a termékek valós adatok alapján történő mozgatása, és számos kereskedelmi információ átadása vagy webáruháza banki fizetési rendszerekkel való összekötése mind-mind szükséges és nélkülözhetetlen feladata.

Az általunk megalkotott zárt programozású egyedileg fejlesztett webshop-rendszer reszponzív frontend felülettel egybekötve bárhol, bármikor navigálható, fogyasztható és elérhető.  Méghozzá bármely eszközön és formában. Ismerjük az okoseszközre jellemző felhasználói viselkedést, és ebből kifolyólag a tervezés és fejlesztés sajátosságait is. Keressen minket még ma!