Sikeresnek ma azt a honlapot nevezhetjük, ami jól konvertál. De mégis milyen szerepet tölthet be ebben egy konvertáló gombfelirat? Az egész honlaphoz viszonyítva mit számít egy gombfelirat?

Ha „tucatcéggel” van dolga, akkor azt a választ fogja kapni, hogy semmi. Ha azonban olyan weboldalkészítő céggel akad dolga, akinek fontos, hogy Ön profitáljon a honlapjából, egészen más választ fog kapni. Tudja meg miért.

Képzelje el, hogy lámpa-webshopot üzemeltetve (ha ténylegesen tulajdonos, az még jobb) a karácsonyi szezon előtt igyekszik eladni a legexkluzívabb és legtrendibb kerti égősorokat és díszvilágításokat.

Vajon melyik szöveg lesz a sikeresebb? A „tovább a részletekért”, „tovább a termékekhez” felirat. Vagy az ennél kreatívabb: „Legyen karácsonykor az Ön kertje a legszebb az utcában”.

Jól sejti. Az utóbbi.
Mert az előnyt kommunikálja, nem pedig a terméket. 

A részletekben rejlik a lényeg?

Egy honlapon számos gomb helyezkedhet el. Kosárgomb, hírlevélfeliratkozási gomb, valamilyen ingyenes anyag letöltésének a gombja.

Mindezek esetében nem csak az fontos, hogy fent legyenek a honlapon.
Ezek a gombok lehetnek hihetetlenül unalmasak. És lehetnek hihetetlenül hatásosak is.

Miért?
Mert a gombfelirat részleteitől függ, hogy kattintanak-e a honlaplátogatók. Ettől függ, hogy mennyien fognak élni az ajánlatával.

Ma már számos esettanulmány szól arról, hogy egyes weboldalon a gombfeliratokat egyes szám 1. személyre változtatva akár 30 %-os konverzióemelkedést is elértek a weboldal-tulajdonosok.

 Tehát a „Letöltés”, „Regisztráció”, „Töltsd ki a kérdéssort” helyett a „Letöltöm az ingyenes szoftvert”, „Megrendelem a könyvet” feliratok lettek a befutók.

Ez nem azt jelenti, hogy bárhol, bármikor alkalmazható e „sablonszerű recept”, hanem azt, hogy sok múlik egy honlap apró részletein.

 Vajon mit tudhat egykonverzióoptimalizáló cég (www.conversion-rate-experts.com), aki olyan ügyféllistával rendelkezik, ahol az Amazon és az Apple is rajta van?

Yes, subscribe and download my CRO Toolkit!

"Igen, feliratkozom és letöltöm a CRO eszköztáramat!"

Ők tudják, hogy a gombfeliratok rettentő fontosak. Viszont azt is, hogy nehéz jól megírni őket.

Mire figyel egy weboldalkészítő cég a gombfeliratok szövegezésénél?

Olyan gombfeliratokat ír Önnek, ami kíváncsiságot ébreszt és egyben ösztönöz is.
Olyan megoldásban gondolkodnak, ami megmutatja az előnyt, ami a kattintás után vár a látogatóra. Mindemellett teljesen egyértelmű és nem finomkodik. Határozott.   

Így elképzelhető, hogy a berögzült és megszokott unalmas formulák helyett, akár 3-5 szavas feliratok születnek meg. Az ügyes webdesignerek ugyanis ezt is megoldják.

A részleteken múlik minden.
Hányszor, de hányszor hallotta már Ön is ezt az állítást az élet számos helyzetében.

De amikor a saját honlapjáról van szó, csak legyint egyet. Elvégre Önnek nem kell tudnia, hogy bizonyos elemnek miért úgy és miért éppen annak szükséges megjelennie egy honlapon, hogy az jól konvertáljon.

Igaza van. Ez bizony a weboldalkészítő feladata.

Már amennyiben hajlandóságot mutat rá. Azonban a legtöbb weboldalkészítő cég a piacon semmi mást nem tesz, csak az ügyfél kívánsága szerint „összedob” egy honlapot. Azt, hogy mindebből az ügyfél profitálni fog-e vagy sem, már nem motiválja eléggé.

Mi nem így gondolkodunk. Talán üzletileg nem ez a legjobb döntés, kényelmesebb lenne passzívan beállni a tucatcégek sorába. Azonban mi az Ön érdekeit tartjuk szem előtt. Az Ön érdeke pedig az, hogy profitáljon a honlapjából.

Mi ezért nyújtunk komplex szolgáltatást. Komplex vállalati portálok építése, a KKV szektorban admin felülettel ellátott egyedi fejlesztésű weboldalak, egyedi fejlesztésű webshopok mellett az Adwords- és Facebook - kampányokban és Seo-szövegírásban  is segítségére vagyunk.

A részletekben is.

Jelenleg is több projekten dolgozunk.
És 1 ügyfélre várunk. Önre.

Vágjunk bele! Írjon nekünk egy e-mailt és néhány órán belül válaszolunk!