Ön egyszerűen nem érti. Nem érti, hogy a másik cég miért sikeresebb abban, amit csinál, amikor feleannyi idő óta sincsenek a piacon. Ugyanazt árulják. Ugyanúgy csinálják. 

Most végre megértheti saját cégét két fodrásznövendék honlapjának esetén keresztül.

 

7 évvel ezelőtt, két ugyanabban a fodrásziskolában végzett hölgy vált hivatásos fodrásszá. Ők név szerint Anna és Zsuzsi.

Az iskola híres volt a tudásáról. Ugyanis az itt szerzett elméleti és gyakorlati tudással a legtöbben a szakmában maradnak.

Itt nemcsak egy papírt, de egy hivatást is szerettek volna szerezni. És kiváló alapot biztosított a számukra az itt megszerzett tudás. Mindketten telve voltak ambícióval, és tervekkel.

Anna nemrégiben látogatott el abba a szalonba, amelyben Zsuzsi dolgozott. Még mindketten fodrászok voltak.

De volt egy óriási különbség.

Anna egy huszadrangú szalon egyik fodrásza volt. Szabadidejében maszek munkákat vállalva. Erről egy kezdetleges, a legalapvetőbb infókat tartalmazó honlap árulkodott, egyetlen űrlappal.  És telefonszámmal.

Míg Zsuzsi az Anna által meglátogatott szalon tulajdonosa volt.
Aki jó ideje építi a saját márkáját.

 

Ugyanazon tudás, ugyanazon szakma, mégis óriási különbség?

Gondolkodott már azon, hogy mi okoz ilyen fajta különbségeket az emberek életében?

Nem pusztán szerencse kérdése.
Ugyanazon szakma, ugyanazon tudás, ugyanazon módszerek, amellyel „megpróbálják felhívni magukra a figyelmet”.

Többek közt a honlapjukkal.

 

Két honlap, ugyanazon szolgáltatás – mégis eltérő üzleti sikerek

A különbség abban rejlik, hogy Anna a terméke, szolgáltatása minőségét a honlapján nem kommunikálta megfelelően.

Csupán annyit árult el magáról, hogy minőségi munkát végez. Itt és itt végzett, és ilyen és ilyen területeken van tapasztalata. A honlapjára kirakott néhány fotó a referenciamunkáiról, és egy kapcsolati űrlap próbált csalogató módon klienseket hozni egy olyan szakmában, mely alapból túltelített.

Hiába  a kampányok, a találati listán való átmeneti jó pozíciók, ha a honlapon nem fog meg semmi.

Zsuzsi ellenben saját honlapján olyan mértékben kommunikálta az előnyöket, melyet szolgáltatása hozott, ami hamarosan egy saját szalon sikeréhez vezetett.

Brandje ma is épül töretlenül.

Honlapja minden eleme azt kommunikálja, hogy ő nem csupán hajat vág, de munkájával egyéniségeket is teremt. A személyiségekre szakosodott szalonjábansegítséget ad egy új frizura kialakításában, a saját stílus megtalálásában.

Személyre szabott színekkel, vágásokkal, stílusokkal; és hajápolási tanácsokkal vár olyan hölgyeket és urakat, akik már unják a sablonos megoldásokat. És magabiztosságra vágynak.

A honlapja kialakítása, szövegezése; a kérdésekre választ adó cikkei, Youtube és Facebook videói (vloggerkedik is), a beauty blogok és videók, és feldolgozott munkái történeteiből valóban megtudhatjuk, hogy miért az ő szalonját érdemes felkeresni, és nem a körúton lévő másik húszat.

Mindemellett komplett stílustanácsadást ad, a hajszínválasztástól, a hajápolásig.

Zsuzsi nem csupán frizurát készít, hanem megtervezi az Ön megjelenését és megalapozza a sikerét egy megbeszélésen, randin, vagy baráti összejövetelen.

Ő nem színekben és formákban gondolkodik, hanem az életstílusából indul ki.
Zsuzsi honlapjának minden elemén keresztül a „minőségi szolgáltatást” kommunikálja, méghozzá úgy, hogy  megtölti tartalommal, konkrétummal.  A célcsoporttal történő kommunikációt megkönnyítő technikai megoldásokkal.

 

Egy honlap nemcsak a felépítése miatt lehet más, mint a többi
Zsuzsi honlapja gyakran látogatott honlap.
Ami tényleges kapcsolatfelvételekhez vezet.
Annak minden pixelén láthatjuk, hogy miért minőségi a terméke.

Annáéval ellentétben. Aki esetében nem tudhatjuk meg szolgáltatása milyenségét, ha nem mondja el azt nekünk személyesen.  Nem tudjuk meg azt a több tucat infót, ami a termék minőségét bemutatja.

Miért gond ez?

Mert Ön is a honlapja alapján fogja őt felhívni és felkeresni (vagy sem).
Észrevette, hogy e különbség mennyire jelentős?
Anna a honlapján nem tudja Önt meggyőzni, hogy érdemes vele személyesen találkoznia.


Egy honlap különbséget tesz két szakember között
Egy honlap képes különbséget tenni két szakember között.
Akár hátrányt is szenvedhet, ha a terméke minőségét a honlapján nem kommunikálja megfelelően. Minden egyes honlapelemmel.

Ha csak egy sablonos honlapot látnak Önből a látogatók, akkor talán nem veszik fel Önnel a kapcsolatot. Ez esetben Önnek esélye sem lesz az alkalmat megragadni, hogy meggyőző érveket és infókat mondjon.

Ha látogatója nem tudja, nem érzékeli, nem tapasztalja azt, amit Ön ki akar fejezni, akkor az nem is létezik.

Az Ön cégének nem az irodában, az üzletben, a gyártósoron kell minőséginek lennie csupán, hanem a honlapján, és a látogató fejében is.

A két fodrásznövendék életét is különbözővé tette valami az üzleti életben.
Mi is pontosan?

A honlapjuk. A honlapjukon keresztül történő kommunikálás.

Ezért nem mindegy, hogy kivel és milyen tudással rendelkező céggel készítteti a honlapját.
Csaptunk minden tagja a honlap megjelenésén, programozásán, designján és szövegezésén át a fentebb említett célnak rendeli alá magát.