Írásaink mindenféle témában

A titkosított honlap lesz a jövő honlapja?

A titkosított honlap lesz a jövő honlapja?

0420

A látogatók adatainak védelmét szolgálja az SSL. Sokan nem tudják, mi is ez pontosan. Pedig naponta „zöld lakatos” honlapokon szörfölnek. Általa növelheti vásárlói bizalmát és biztonságérzetét és ezzel az eladások számát is a honlapon.

Elolvasom

Sikeres újdonság a Facebooktól, amit már a Starbucks is használ?

Sikeres újdonság a Facebooktól, amit már a Starbucks is használ?

0412

Munkaidőben chatelnek a munkatársak a Facebookon? Igen, méghozzá a cégvezetők jóvoltából. A Facebook hamarosan “freemium” verziót indít útjára hazánkban is a cégek számára fejlesztett alkalmazására: a Workplace-re. A Facebook, amin csakis a kollégák vannak fent.

Elolvasom

Ez a filmjelenet megmutatja, miért nem hatásos a honlapja

Ez a filmjelenet megmutatja, miért nem hatásos a honlapja

0405

Jó honlap nincs célcsoport-profilozás nélkül. Az ok megértéséhez azonban nem feltétlenül a száraz marketingkönyvek adhatnak választ. Megmutatjuk, hogyan képes egy egyszerű filmjelenet bemutatni: fontos, hogy honlapja jól kommunikáljon a látogatókkal.

Elolvasom

Miért veszít pénzt, ha nem ír üzleti blogot?

Miért veszít pénzt, ha nem ír üzleti blogot?

0328

Ha nem ír üzleti blogot, akkor pénzt veszít. Nagyon sokat. Éppen ezért beszélnek Önnek ma már a tartalommarketingról szövegírók, marketingcégek, kreatív ügynökségek és lassan úgy mostanában mindenki. A marketingszakma fölismerte a hasznát, Ön még nem?

Elolvasom

Kereshetetlen webáruház 3 legkritikusabb keresőhibája

Kereshetetlen webáruház 3 legkritikusabb keresőhibája

0320

Ha 10 embert megkérdeznénk, hogy mi a legfontosabb része a webáruházának, 8 egész biztos a terméket nevezné meg. Pedig ez csupán a második legfontosabb. A legfontosabb nélkül ugyanis a vevők a vásárlásig el sem jutnak: ez pedig a kereső.

Elolvasom

Ezért nem 3 nap alatt készül el a honlapja

Ezért nem 3 nap alatt készül el a honlapja

0309

Nálunk egy honlapon több ember dolgozik. És nem 3 nap alatt rakjuk azt össze. Egymásra vagyunk ugyanis utalva. No, nem azért, mert ennyire gyengék volnánk a honlapkészítésben. Vagy lustaságból húznánk az időt. Akkor miért ennyi idő, és emberállomány-ráfordítás...

Elolvasom

HOGYAN ÉPÍTSEN BRANDET EGY HONLAPPAL?

HOGYAN ÉPÍTSEN BRANDET EGY HONLAPPAL?

0117

Ön egyszerűen nem érti. Nem érti, hogy a másik cég miért sikeresebb abban, amit csinál, amikor feleannyi idő óta sincsenek a piacon. Ugyanazt árulják. Ugyanúgy csinálják. Most végre megértheti saját cégét két fodrásznövendék honlapjának esetén keresztül.

Elolvasom

Így adjon el terméket egyedi képekkel webáruházában

Így adjon el terméket egyedi képekkel webáruházában

0111

Vajon miként lehetséges egyedi képekkel árverseny nélkül vásárlókat nyerni? A termékek esetében könnyebb a bizalmi háborút megnyerni, mint gondolná. Csak a képeket tudni kell használni. Miért van egyedi képekre szüksége webáruházánál?

Elolvasom

Nem kell ennyi szöveg a honlapomra - egy erős tévhit

Nem kell ennyi szöveg a honlapomra - egy erős tévhit

1215

A kommunikáció trükkös dolog, mert minden kommunikál egy honlapon. A „hiány” is. John Caples szerint, ha a hirdetése - adott esetben honlapja szövege - érdekes, akkor az emberek végigolvassák. Ha a hirdetése, honlapja szövegei unalmasak, akkor a rövid szöveg sem menti meg.

Elolvasom

A változás, mely nagyobb hatással lehet weboldalára, mint gondolná

A változás, mely nagyobb hatással lehet weboldalára, mint gondolná

1111

Küszöbön a változás, mely nagyobb hatással lehet weboldalára, mint gondolná! Önnek már mobil honlapja van? Ha a válasz NEM, akkor komoly hátrányokkal számolhat a jövőben. Amennyiben a válasz IGEN. Akkor is. Hogyan lehetséges ez?

Elolvasom

Webáruháza nem a termékeitől lesz sikeres, akkor mitől?

Webáruháza nem a termékeitől lesz sikeres, akkor mitől?

1025

Webáruháza nem a termékeitől lesz sikeres. Nem a remekül kiépített kapcsolatrendszerektől, de még csak nem is a futárszolgálat milyenségétől. Webáruháza egy adott „helyen” bukik el, vagy lesz sikeres. Mégis ezen akar spórolni a legtöbbet. Pedig e döntéssel már az eli...

Elolvasom

Nem az a legnagyobb hiba, amire elsőre gondolna

Nem az a legnagyobb hiba, amire elsőre gondolna

1014

Fejlesztő cég vagyunk, akik a munkánk nagyobbik részében „gondolkodunk”, a többiben alkotunk. Érthető, hogy mindez válaszért kiált. Az ok egyszerű. Hazánkban a legnagyobb hiba a weboldalakkal kapcsolatban az, hogy a legtöbbje az ügyvezetőnek készül.

Elolvasom

Az eleve kudarcra ítélt weboldalak egyik legfőbb oka

Az eleve kudarcra ítélt weboldalak egyik legfőbb oka

0928

Egy vállalkozást elindítani egy-egy kreatív ötlet alapján nem nehéz. Némi tőke és ötlet kell hozzá. A kihívás nem ebben van, hanem abban, hogy mindezt sikeressé vigye az ember.  Az elmúlt évek statisztikái viszont lesújtó eredményt mutatnak: a magyar vállalkozások jele...

Elolvasom

Milyen weboldalt választana polgármesterként?

Milyen weboldalt választana polgármesterként?

0920

Webdesign, arculat, UX, Seo, közösségi média és tartalommmarketing. E szavak ismertek a KKV, a nagyobb cégek, vállalati portálok vagy márkaképviselők előtt. No, de mi a helyet a közületi weboldalakat illetően? A hivatali oldalt képviselve vajon miért van szüksége igényes

Elolvasom

Így lehet hatással mindösszesen 44 másodperc az üzletére

Így lehet hatással mindösszesen 44 másodperc az üzletére

0919

Unatkozni nem csak a gyerekek szoktak. A felnőttek is. Amikor már másfél órája várunk egy röntgenre és kevés az inger. Netán az okmányirodában várakozunk, szorongatva a sorszámunkat a kezünkben. Ha tippelnie kellene, menyi idő után veszi elő a telefonját, mit mondana?

Elolvasom

Az Ön weboldala életképes a mobilkorban?

Az Ön weboldala életképes a mobilkorban?

0915

Egy hagyományos típusú reklámot nézve az emberek jelentős része okostelefonon néz utána a reklámozott terméknek. És legalább 80 %-uk okostelefonon ellenőriz vele kapcsolatban ezt-azt még a vásárlás előtt. Hogyan lehetséges az, hogy bizonyos esetekben más cégtől

Elolvasom

Nagy forgalom, kevés megrendelő? 3 gyakori ok a jelenség mögött

Nagy forgalom, kevés megrendelő? 3 gyakori ok a jelenség mögött

0914

Az Ön weboldala mennyire felhasználóbarát? Sokat veszthet vele, ha nem tudja pontosan, vagy csak sejtése van róla. Hiába a sok látogató, a folyamatos Adwords hirdetés. Egy weboldal konverziója nem itt dől el, hanem az oldalon. 

Elolvasom

Hogyan tegye hatékonnyá weboldalát?

Hogyan tegye hatékonnyá weboldalát?

0913

Sokan vannak, de valahogy mégse rendelnek? Az oldal megnyitása után azonnal távoznak? Nem elegen iratoznak fel, vagy az ajánlatkérésnél a küldés gombra nem kattintanak? A weboldalkészítője valószínűleg nem ismerte anno a webergonómia kifejezést. Miért gond ez?

Elolvasom

Egyedi fejlesztés? Csapat vagy személy?

Egyedi fejlesztés? Csapat vagy személy?

0912

Ön milyen honlapot szeretne? Jót. És működőt. Válasza érthető. Az alapvető kérdés viszont az, hogy a cél eléréséhez kit bízzon meg a munkával? Egyedi fejlesztésben gondolkodik, ez már biztos. De ki legyen a befutó?

Elolvasom

Ezért nem jelentéktelenek a részletek egy weboldalon!

Ezért nem jelentéktelenek a részletek egy weboldalon!

0908

Sikeresnek ma azt a honlapot nevezhetjük, ami jól konvertál. De mégis milyen szerepet tölthet be ebben egy konvertáló gombfelirat? Az egész honlaphoz viszonyítva mit számít egy gombfelirat? Ha „tucatcéggel” van dolga, akkor azt a választ fogja kapni, hogy semmi.

Elolvasom