molnarborhaz.hu - Mór

Molnarborhaz.hu – Amikor a festői szőlészet megelevenedik egy portálon
 

Nem csak egy honlapra volt szükségük, hanem a márka ’hű képviselőjére’ is a neten.

A Molnár borház a magyar borászati kereskedelem meghatározó szereplője, mely több „borterületen” is aktív jelenléttel rendelkezik. Borászata és szőlészete mellett rendszeresen szervez borkóstolókat is.

A palackozott borok főként nagykereskedelmi és viszonteladói forgalmazásával foglalkoznak.

Méghozzá sikeresen.

Mit jelent ez a gyakorlatban?

130 hektár újtelepítésű szőlőterület; belföldi és külföldi értékesítési partnerhálózat; akár 300.000 palackozott bor, habzó és gyöngyözőbor, valamint pezsgő gyártása évenként; országos és nemzetközi szinten elért sikerek.

A molnár borház nem csak borokat gyárt.

A "Móri bor mindenkor" igyekszik a borászatukban már a szőlő feldolgozásától kezdődően a borvidék sajátosságait, stílusjegyeit szem előtt tartva, hagyományait megőrizve, a mai borkultúrának megfelelő irányvonalat képviselve a borfogyasztó társadalom lehető legtöbb igényét kielégíteni.

Immáron online is.

Új alapokon történő fejlesztés – márka képviselete a neten

Offline jelenléte mellett a Molnár borház évek óta aktív webes értékesítési tevékenységet végez (webáruházon keresztül is). Nagy örömünkre csapatunkat bízták meg idejét múlt honlapjuk újragondolására, új alapokon történő fejlesztésére.

Olyan honlap létrehozására, mely nem csak impozáns és designos, de a legnevesebb termékeikről is egyen egyenként megfelelő információt ad és vásárlásra ösztönöz.

Amin keresztül a webáruház egy kattintásra elérhető, és megfelelően képviseli a márka üzenetét.

A készülő honlapnak az üzleti brand és márka oldalaként volt szükséges megjelennie.
Azaz a márka online megjelenésének hangsúlyosan a márka arculatához illeszkedő módon kellett létrejönnie.

Kihívás – Milyen honlapra volt szükség?

A cég kereskedelmi projektjéhez leginkább passzoló reszponzív és alkalmazkodó felületi és arculati kialakítás megvalósításán kívül ergonómiai kialakításban, funkcionalitásban is alkalmasnak kellett lennie egy integrált vásárlási élmény kiszolgálására.

A Molnár borászat több olyan egyedi kereskedelmi folyamattal rendelkezik, amelyek a legkülönbözőbb vásárlótípusokhoz igazodva erősen eltérnek egymástól.

Így olyan megoldást kellett szállítanunk, amely képes informálni a lakossági, vendéglátóipari és viszonteladói vásárlókat is.

Mindezt pazar designnal, termékinformációkkal megspékelve (ételinformációk, termékek elnyert díjai, videók).

A felületi tervezés fő kihívása az volt, hogy minél átláthatóbbá és könnyen felfedezhetővé tegyük a borkínálatot, valamint hogy az egyes bortermékek bemutató felületein ötvözzük a  márka életérzését a különböző jellemzők, funkciók ismertetésével.

(Termékek elnyert díjai, ételpárosítás-milyen ételekhez illik.)

Így zajlott a munka, melyet élveztünk

A design teljes folyamatát szoros kommunikáció jellemezte. Jó minőségű képanyagokkal és átgondolt színvilággal, tipográfiával dolgozhattunk.  

Az arculattervezés, a márka online megjelenítése nagy felelősséggel járt, hiszen a honlap grafikai világa, designja a márkát képviselő elsőszámú hazai online felületnek készült.

A tervezés során előtérbe került az üzleti logikai tervezés; a weboldal-startégiai döntések, a célok vázolása is.

Az ergonómiai tervezés előtt meghozott döntések közt volt a frontend-keretrendszer meghatározása, az arculati tervek, elképzelések lefektetése is.

Olyan arculat megtervezését tűztük ki célul, mely felismerhetővé és emlékezetessé teszi a Molnár borház márkáját.

A weboldal optimális vizuális élményt biztosít bármilyen eszközön: okos telefonon, Pc-n, táblagépen, laptopon. Bárhol, bármikor fogyasztható és elérhető az adott kontextusnak megfelelő eszközön és formában.

 
 

A mi vagyonunk a tudás, a mi tudásunk az Ön vagyona!