panzipet.hu - Panzi Pet LTD.

Panzipet.hu – a világ egyik vezető állateledel-márkájának választása voltunk
 

Több mint 100 partnerünk már tudja, hogy korántsem mindegy, milyen weboldalkészítővel dolgozik együtt. A weboldalkészítés során számukra nem csak a minőségi szempontok elsődlegesek.

Van olyan szempont, amely bizonyos megrendelők és iparágak esetében nem csupán fontos, de esetükben annak figyelmen kívül hagyása fokozottan kockázatos is lehet:

Ez a biztonság és az innovatív megoldások biztosítása. 

Átgondolatlan választásuk akár hosszútávon a márkájuknak, a brandjüknek is árthat.

Egy brand választása 

Évente több mint 2,5 millió kedvtelésből tartott állatot etetnek itthon és szerte a világon. A több mint 20 országba exportáló cég bő 20 év alatt egy kétszemélyes kisvállalkozásból ma az ország elsőszámú állateledel-márkájává vált.

A világszinten is stílusos designt, jó minőséget, és a versenyképes piaci árakat biztosító Panzi-Pet Kft. jelenlegi telephelyén mintegy 3000nm2-es alapterületen több mint 450 termékkel van jelen a piacon.

A kedvtelésből tartott állatok számára - legyen az kutya, macska, madár, hal, rágcsáló vagy hüllő - minden ízében magyar termékcsaládot biztosít.  Termékeik Magyarországon készülnek, hazai receptek alapján, itthoni kreatív szakembergárda tervei szerint.

Mindezek megtalálhatóak a magyarországi díszállatboltokban, szakáruházakban, szuper-, és hipermarketekben, illetve webáruházakban is.

A világszerte ismert márkaépítő, márkaképviselő és forgalmazócég nem csak pénzt bukhat egy kevésbé okos döntéssel, de komoly imázsveszteséget is elkönyvelhet.

Éppen ezért a Panzi-Pet Kft. a kereskedelmi projektjéhez leginkább passzoló reszponzív és alkalmazkodó felületi és arculati kialakítás megvalósítását kereste új weboldalát illetően. 

Olyan weboldalra vágytak, mely könnyen kezelhető, folyamatosan fejleszthető, és elérhető supporttal biztonságban működtethető.

Ennek elérésben minket választottak.
A kihívás számunka adva volt.

Így képviseltük mi a márkát a weben

A készülő portálnak az üzleti brand és márka oldalaként volt szükséges megjelennie.

Azaz a márka online megjelenésének hangsúlyosan a márka arculatához illeszkedő módon kellett létrejönnie.

A projekt egyik hangsúlyos követelménye volt, hogy a márkával érintkező leendő vásárlók a boltokban, valamint a telephelyen és a weben is egyaránt ugyanolyan magas színvonalú élményben részesüljenek.

Az eladásösztönzést az imageépítéssel ötvöztük. Mindezt egyenlő hangsúllyal szerepeltettük a készülő online platformon. 

Hogyan nézett ki a munka a gyakorlatban?

A munka alapos és személyes konzultációval kezdődött. Mert egy weboldal nem a drótvázak megtervezésénél kezdődik. Hanem a megrendelőnél.

A fejlesztési munka során összekapcsoltuk az üzleti és kreatív vonalat. 

A tervezés során előtérbe került az üzleti logikai tervezés; a weboldal-startégiai döntések, a célok vázolása is. Az ergonómiai tervezés előtt meghozott döntések közt volt a frontend-keretrendszer meghatározása, az arculati tervek, elképzelések lefektetése is.

Majd az üzleti információk birtokában valósítottuk meg tervezést, melyben az alapos ergonómiai tervezés, a webergonómiai feladatok felvázolása is benne volt. 

Ergonómiai tervek készítése

Az ergonómiai tervezés elvének alapja a könnyed tájékozódási élmény megteremtése volt.

Mindezt a tartalomgazdag portál  elvén a jó minőségű termékinformációkkal és bemutatóanyagokkal, valamint blogtartalmakkal kívántuk elérni. (A portál tartalommal való megtöltése jelen pillanatban is folyamatban van).

A gyakorlatban drótvázak segítségével valósult meg a készülő webes alkalmazások felületi „terveinek” lefektetése.

A portált meghatározzák az erős vizuális impluzusok, szellős térközök, és egyedi tipográfiai megoldások.

Arculattervezés fókuszált stratégia közvetítésével

Az arculattervezés során egy trendi márkát kívántunk formálni. Mely közvetíti a meghatározott és fókuszált stratégiát.

Olyan arculat megtervezését tűztük ki célul, mely felismerhetővé és emlékezetessé teszi a Panzipet márkát. Reflektál rá.

Ami emlékezteti a vevőt a kapott szolgáltatásra, termékre; és megfelelően szolgálja az üzleti célokat, fogyasztói élményt nyújt és időtálló.

Fejlesztés megvalósulása

Frontend-, és backend-fejlesztőink a munka során a használhatóság, a hozzáférhetőség és az élmények javításának növelését tartották szem előtt.

A weboldal optimális vizuális élményt biztosít bármilyen eszközön: okos telefonon, Pc-n, táblagépen, laptopon.

Bárhol, bármikor fogyaszthatóvá és elérhetővé vált az adott kontextusnak megfelelő eszközön és formában.

Valamennyi böngészőn azonos és keresőoptimalizált megjelenést készítettünk, áttekinthető frontend-kóddal.

Backand-fejlesztőink az alkalmazások szerver oldali részét fejlesztették, ami a felhasználók által használt alkalmazások részérre szolgáltatja az adatokat és üzleti logikát.

A portálhoz egy egyedileg  programozott belsőrendszert biztosítottunk,  amivel  könnyedén  szerkeszthetővé tettük  a cég részére a weboldal  bármely  tartalmi vagy képi aspektusát.

A weboldal felületeinek használhatóságát, illetve hatékonyságát nem hagyjuk 90% alá esni. Folyamatos figyelemmel biztosítjuk a weboldal sikeres működését.

A márkavilág képviseletének kulcsmotívumai az érthetőség, a könnyű tájékozódás, és az image-építés voltak. Nos, ezt a küldetést sikeresen teljesítettük. 

 
 
 

A mi vagyonunk a tudás, a mi tudásunk az Ön vagyona!